Моніторинг якості освіти за 2018-2019 н.р.
Внутрішній моніторинг навчальних досягнень учнів 2018-2019н.р.
Інформація про результати оцінювання учнів закладу у 1 семестрі 2018-2019н.р.
Кількість учнів у закладі |
Семестр |
Початковий рівень |
Середній |
Достатній |
Високий |
% якості |
290 |
1 семестр |
57 |
155 |
59 |
19 |
28 |
290 |
2 семестр |
48 |
164 |
59 |
19 |
28 |
Висновок. Проведене дослідження якості знань за рік вказує на те, що середній відсоток якості знань складає 28%. Учнів з початковим рівнем знань 52( 18% від загальної кількості), з середнім-164,з достатнім рівнем знань-59 та з високим - 19( разом 78 учнів).У порівнянні з минулорічними результатами показники успішності у поточному році дещо знизились, особливо відсоток якості ( становив минулого року 34%). Знизилась кількість учнів з достатнім та початковим рівнем знань, підвищилась – з середнім.
Пропозиції експертної групи з проведення внутрішнього шкільного моніторингу
Виходячи з вищезазначеного, педагогічному колективу рекомендується:
1. Ретельно працювати над підвищенням результативності освітнього процесу.
2. Забезпечити якісну підготовку здобувачів освіти до участі у ЗНО, виконання ними повсякденних домашніх завдань, підсумкових контрольних робіт,здачі ДПА.
3. Здійснювати об’єктивно знання учнів, не завищуючи та не занижуючи їх.
4.Неухильно виконувати заходи на 2018-2019 н.р. щодо підвищення рівня викладання математики, української мови, біології, історії, фізики й інших предметів та підготовки випускників до проходження ДПА, ЗНО.
5.Результати внутрішнього моніторингу знань розглянути на засіданнях ШМО учителів – предметників та спланувати роботу з підвищення результативності навчання здобувачів освіти, залучаючи до тісної співпраці батьків школярів.